Producenci

WSPÓŁPRACA

Partner G3

   

       

   

 

 

  


 

Paczkomaty InPost

Paczkomaty InPost

Filtr

Cena:
÷

Strategiczne

Sortuj wg: ▲ Nazwa produktu | Cena
Zbuduj swoje miasto Zbuduj swoje miasto
Cena: 42,00 zł
szt.

Liczba graczy: 2-5 osób

Wiek graczy: od 10 lat

Czas gry: ok. 20 min.

 W każdej rundzie gracze wznoszą w swoich miastach nowe budynki, które zapewniają im przychód oraz niezmiernie ważne punkty zwycięstwa. Uwaga: karty dostępne w grze są równocześnie budynkami oraz środkiem płatniczym. Tylko najlepszemu strategowi uda się przyciągnąć największą liczbę obywateli do swojego Miasta.

Rozgrywka trwa kilka rund. Każda runda dzieli się na kolejne etapy, które są równocześnie rozgrywane przez wszystkich graczy:

1. Wybranie karty
2. Wznoszenie budynków
3. Przychód oraz punkty zwycięstwa


Gra kończy się natychmiast po etapie "przychód oraz punkty zwycięstwa", kiedy jeden z graczy ma na swoim koncie co najmniej 50 punktów zwycięstwa.

Dostępność:
dostępny
Wysyłka w:
24 godziny
51 Stan: Master Set 51 Stan: Master Set
Cena: 159,00 zł
szt.

Liczba graczy: od 1 do 4 osób
Wiek graczy: 14+
Czas gry: ok. 60-90 min.

Świat, który znasz przestał istnieć. Nie ma rządu. Nie ma armii. Nie ma cywilizacji. Bunt komputerów, wojna z maszynami, upadek świata ludzi. Stany Zjednoczone upadły na kolana. Wojna z maszynami trwa od trzydziestu lat. Powoli rosną ośrodki skupiające ludzi i próbujące zdobyć władzę w okolicy. Przejąć kontrolę nad sąsiadami. Zbudować nowy kraj. Nowy, 51. Stan…

Dostępność:
dostępny
Wysyłka w:
24 godziny
7 Cudów Świata: Pojedynek 7 Cudów Świata: Pojedynek
Cena: 109,95 zł
szt.
Dostępność:
dostępny
Wysyłka w:
24 godziny
Budowniczowie: Średniowiecze Budowniczowie: Średniowiecze
Cena: 64,95 zł
szt.

Liczba graczy: 2 - 4

Wiek graczy: od 10 lat

Czas gry: 30 min.

Zbieraj surowce i buduj, buduj!

Budowniczowie to prosta i bardzo przyjemna gra w zarządzanie zasobami.

Karty reprezentują budynki i pracowników. Gracze zdobywają punkty zwycięstwa (oraz pieniądze) wznosząc budowle. Jednakże skonstruowanie budynku wymaga robotnika, a ten z kolei wymaga pieniędzy.

Do wzniesienia każdego budynku potrzebne są określone przy nim surowce (kamienie, drewno, kafelki) i poziom wymaganych umiejętności (wiedzy) pozwalających na ukończenie dzieła. Wszystkie te cztery cechy mają wartości od 0 do 5, a każdy z robotników oferuje te same cechy również w wartościach pomiędzy 0 a 5. Tak więc aby zbudować dowolny budynek, gracz musi dodać wystarczającą liczbę robotników tak, aby to, co oni oferują, w pełni pokryło zapotrzebowanie generowane przez budynek.

Każdy z graczy zaczyna grę z 10 monetami i Uczniem. Na stół wyciąganych jest pierwszych pięciu robotników i pięć budynków. W swojej turze gracz może wykonać trzy akcje i później ewentualnie zakupić czwartą akcję za 5 monet.

Dostępność:
dostępny na zamówienie
Wysyłka w:
do 7 dni roboczych
Cytadela Cytadela
Cena: 89,90 zł

Liczba graczy: 2 - 8

Wiek graczy: od 10 lat

Czas gry: 60 min.

Cytadela to gra karciana przeznaczona dla 2 do 8 graczy. Motywem przewodnim gry jest budowanie średniowiecznego miasta, jednak każdy z graczy ma w tym swój własny cel, więc w czasie budowy musi używać różnych sztuczek, by to właśnie on zdobył najwięcej korzyści w zbudowanym mieście.

Polska edycja zawiera 10 dodatkowych kart z nowymi lokacjami oraz postaciami z dodatku  "Dark City". 

Dostępność:
nakład wyczerpany
Dominion (edycja polska) Dominion (edycja polska)
Cena: 159,95 zł

Liczba graczy: 2 - 4
Wiek graczy: od 10 lat
Czas gry: 20 - 50 min.

Jesteś księciem czystej krwi i władasz niewielką, lecz uroczą krainą pełną błękitnych rzek i urodzajnych pól. Różnisz się jednak od własnych, miłujących spokój rodziców i posiadasz wielkie marzenia: pragniesz panować nad potężniejszym królestwem – nad wieloma rzekami i wielką ilością urodzajnych pól! Pożądasz prawdziwego dominium!

Gra Dominion polega na budowaniu talii. Talia symbolizuje dominium gracza. Za­wiera jego zasoby, punkty zwycięstwa i możliwe akcje. Na początku jest to smutna, mała kolekcja posiadłości i miedziaków, ale gracze mają nadzieję, że przed końcem gry ich talia będzie pełna złota, prowincji oraz sług i bu­dynków.

Wygra gracz, którego talia na koniec gry będzie zawierać największą liczbę punktów zwycięstwa.

Dostępność:
nakład wyczerpany
Elizjum Elizjum
Cena: 179,95 zł
szt.

Liczba graczy: od 2 do 4 osób
Wiek graczy: 14+
Czas gry: ok. 60 min.

Zapisz swe czyny w greckich legendach!
Wciel się w rolę ambitnego półboga i stań w szranki ze swoimi konkurentami, aby zająć poczesne miejsce na Olimpie! Rekrutuj herosów, zdobywaj artefakty oraz podejmuj się niebezpiecznych misji i stwórz swoją własną legendę!

Walka o boskość to trudne zadanie. Musisz gromadzić wpływy i stronników innych bogów pod swoim sztandarem, aby wykorzystać ich umiejętności w starcie ze swoimi wrogami.

W Elizjum za pomocą przepięknie ilustrowanych kart tworzył będziesz rozmaite kombinacje efektów, aby zdobywać złoto, prestiż i punkty chwały. 

Dostępność:
dostępny
Wysyłka w:
24 godziny
Fasolki Fasolki
Cena: 49,00 zł
szt.

Liczba graczy: 3 - 5

Wiek graczy: od 12 lat

Czas gry: 20 min.

Każdy z graczy handluje fasolkami, które wyhodował na swoich polach uprawnych, chcąc je sprzedać po jak najbardziej korzystnych cenach. Im więcej fasolek jednego gatunku będzie miał na swoim polu, tym więcej złotych monet za nie otrzyma.

Niestety, niejednokrotnie gracz jest zmuszony sprzedać swoje fasolki wcześniej niż by chciał, a czasem nawet zbiera swoje plony nie otrzymując za nie ani grosza!

Celem gry jest zebranie jak największej ilości złotych monet dzięki umiejętnej hodowli
i przemyślanym wymianom.

Dostępność:
dostępny na zamówienie
Wysyłka w:
do 7 dni roboczych
Fasolki: Rozszerzenie Fasolki: Rozszerzenie
Cena: 42,00 zł
szt.

Liczba graczy: 2 - 7

Wiek graczy: od 12 lat

Czas gry: 60 min.

 

Fasolki: Rozszerzenie to zupełnie nowy członek rodziny gier opowiadających o hodowaniu i sprzedaży fasoli. Polskie rozszerzenie powstało z połączenia dodatku Erweiterungs-Set 1, Ladybohn – samodzielnej gry o Fasolkach oraz dodatkowych kart załączanych w Niemczech do Das Große Bohnanza Buch, a ponadto zostało dodatkowo wzbogacone wariantem dwuosobowym opublikowanym pierwotnie w amerykańskim wydaniu Fasolek.

Dostępność:
dostępny
Wysyłka w:
24 godziny
Gra o Tor Gra o Tor
Cena: 39,95 zł
szt.

Liczba graczy: od 2 do 4 osób
Wiek graczy: 8+
Czas gry: ok. 30  min.

Gry o pociągach zawsze są fajne!

"Stoi na stacji lokomotywa,
ciężka, ogromna i pot z niej spływa:
tłusta oliwa. (...)
Wagony do niej podoczepiali,
wielkie i ciężkie, z żelaza, stali. (...)"
Julian Tuwim, "Lokomotywa", fragmenty

Gry o pociągach bywają lekkie i przyjemne, ale też są złożone i wymagające. "Gra o Tor" jest lekką grą karcianą, która ma bardzo proste zasady oferując przy tym sporo możliwości rozmaitych zagrań. 

Dostępność:
dostępny na zamówienie
Wysyłka w:
do 7 dni roboczych
Innowacje Innowacje
Cena: 109,90 zł
szt.

Liczba graczy: od 2 do 4 osób
Wiek graczy: 12+
Czas gry: ok. 30-60 min.

Innowacje to gra taktyczna, w której stajesz się przywódcą cywilizacji.

Twoim zadaniem jest rozwijanie swojej cywilizacji poprzez pozyskiwanie innowacji reprezentujących podstawowe odkrycia związane z dziesięcioma epokami naszej historii.

Karty innowacji podzielone są na pięć grup kolorystycznych, co przekłada  się na zwiększenie liczby opcji w grze oraz możliwość produkcji zasobów zwiększających siłę twojego ataku i obrony.

Podczas gry będziesz zbierać te karty  w swojej strefie w postaci stosów (każdy kolor osobno). Maksymalnie możesz więc posiadać pięć stosów. Na każdej karcie zapisany jest co najmniej jeden dogmat, który wskazuje ideologię twojej cywilizacji w danym momencie.

Przechytrz rywali i zgromadź wraz ze swoją cywilizacją najbardziej imponujące osiągnięcia na przestrzeni kolejnych wieków rozwoju. Trochę sprytu, dużo rozważnych decyzji i odrobina szczęścia - to niezbędne czynniki na drodze do zwycięstwa w Innowacje.

Dostępność:
dostępny na zamówienie
Wysyłka w:
do 5 dni roboczych
Jaipur Jaipur
Cena: 69,95 zł
szt.

Liczba graczy: 2 osoby
Wiek graczy: 12+ 
Czas gry: ok. 30 min.

Karciana gra handlowa!

Jaipur, stolica Radżastanu. Jesteś jednym z dwóch najpotężniejszych handlarzy w mieście. Nie wystarcza ci to jednak, ponieważ tylko kupiec z dwiema Pieczęciami Uznania otrzyma zaszczyt zostania ministrem handlu Maharadży. Musisz więc poradzić sobie lepiej niż twój konkurent, kupując, wymieniając oraz sprzedając za jak najlepszą cenę, a jednocześnie bacznie pilnując obydwu swych stad wielbłądów.

Jaipur to ślicznie zilustrowana dwuosobowa gra karciana plasująca się w światowej czołówce gier planszowych.

Dostępność:
dostępny
Wysyłka w:
24 godziny

Szybki Kontakt

Zielone Wzgórza s.c.
ul. Boh. Westerplatte 16
65-034 Zielona Góra
 
tel. 68 3247706,
kom. 784 498 775,
email: sklep@gry.home.pl
email: info@ksiegarnia.zgora.pl

 
CZYNNE:
poniedziałek - 10.00 - 18.00
wtorek - 10.00 - 18.00
środa 11:00 - 19:00
czwartek - 12.00- 20.00
piątek - 12.00 - 18.00 (od 18.00 do 21.00 - Turniej MTG Friday Night Magic)
sobota - 10.00 - 14.00

Koszyk

produktów: 0

wartość: 0,00 zł

przejdź do koszyka »

Produkt dnia

Urban Panic Urban Panic 139,00 zł

Graffiti Graffiti 64,00 zł

Team Play Team Play 39,00 zł

Promocje


Mały odkrywca: Skojarzenia Mały odkrywca: Skojarzenia 16,90 zł 19,95 zł

Mały odkrywca: Liczymy Mały odkrywca: Liczymy 16,90 zł 19,95 zł

Horror w Arkham (PL) Horror w Arkham (PL) 197,10 zł 219,00 zł


Mały odkrywca: Zegar Mały odkrywca: Zegar 16,90 zł 19,95 zł

Na Grunwald! Na Grunwald! 59,90 zł 79,90 zł

Warhammer: Diskwars PL Warhammer: Diskwars PL 109,99 zł 134,90 zł



Wsiąść do pociągu: Europa Wsiąść do pociągu: Europa 149,95 zł 169,95 zł

Marrakesz (Marrakech) Marrakesz (Marrakech) 94,90 zł 109,00 zł
Sklep jest w trybie podglądu

Copywrite Zielone Wzgórza 2004-2013

Click Shop | Hosting home.pl